Showing result in
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan bestiller jeg mad via eatOnline?
Hvordan betaler jeg for min bestilling?
Du kan betale med alle gængse kredit- og betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA Electron, JCB og American Express. Du kan betale med MobilePay og Viabill eller kontant.
Er restaurantens telefonnummer synlige på siden?
Ja alle de informationer som du har brug for, herunder restaurantens telefonnummer er synligt på restaurantens egen side.
Er min bestilling gået igennem?
Når din ordre er godkendt af restauranten, får du en ordrebekræftelse på hjemmesiden samt en mail fra os. Har du ønsket at modtage en SMS ordrebekræftelse" på checkout siden, sender vi en SMS med restaurantens respons.
Vigtig info vedr. ordrer som som IKKE blev gennemført og forsøgt betalt med MasterCard eller VISA Electron
MASTERCARD ELLER VISA ELECTRON RESERVATION
Det internationale system omkring MasterCard og VISA Electron er bygget sådan op, at allerede ved bestilling af en ordre, reserveres pengene på kortholders konto.
Denne reservation har desværre den bagside at såfremt ordren ikke gennemføres hænger den ved i 28 bankdage og kan IKKE fjernes af andre end kortholders bank. Reservationen udløber automatisk efter 28 bankdage.
De penge som er reserveret er udelukkende i bankens varetægt og vi har INGEN råderet eller adgang til dem.
I Danmark er det kun Danske Bank og Nordea der har en fast procedure for ophævelse af disse reservationer.
Alle andre pengeinstitutter har ingen mulighed for at ophæve reservationen. Der er derfor intet andet at gøre end at tale med sin personlige bankrådgiver, eller vente på de 28 dage er gået.
https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercard
Loading...