Showing result in

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg mad via eatOnline?

1. Gå til forsiden af eatOnline.dk
2. Skriv dit postnummer/bynavn, gadenavn i søgefeltet eller bruge vores GPS funktion for præcisering af din lokalitet.
3. Du får listet restauranter som har Take Away dit område.
4. Klik på ”Bestil nu” knappen ud for den ønskede restaurant.
5. Vælg dine varer på restaurantens menukort og klik på "Tilføj(+)"
6. Ved klik på "Tilføj(+)" knappen finder du frem til menudetaljer og tilføjelser/ekstra tilbehør.
7. Klik på ”Gå til kassen”, som er placeret nederst i indkøbskurven..
8. Du bliver nu viderestillet til logind siden (med mindre du allerede er logget ind), hvor du kan vælge enten at logge ind eller indtaste dit navn og dine leveringsoplysninger for at blive medlem af eatOnline.
9. Den næste side du kommer til er betalingssiden, hvor du kan vælge enten at betale med kreditkort, netbank eller kontant (betal ved levering/afhentning). Når du har valgt, hvilken betalingsmetode du ønsker at benytte, skal du klikke på ”Fortsæt”. Hvis du har valgt at betale med kreditkort, bliver du nu viderestillet til betalingen.
10. Når betaling er gennemført bliver du forbundet direkte med restauranten og får svar fra restauranten indenfor 60 sekunder.

Hvordan betaler jeg for min bestilling?

Du kan betale med alle gængse kredit- og betalingskort: Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA Electron, JCB og American Express. Du kan betale med MobilePay og Viabill eller kontant.

Er restaurantens telefonnummer synlige på siden?

Ja alle de informationer som du har brug for, herunder restaurantens telefonnummer er synligt på restaurantens egen side.

Er min bestilling gået igennem?

Når din ordre er godkendt af restauranten, får du en ordrebekræftelse på hjemmesiden samt en mail fra os. Har du ønsket at modtage en SMS ordrebekræftelse" på checkout siden, sender vi en SMS med restaurantens respons.

Vigtig info vedr. ordrer som som IKKE blev gennemført og forsøgt betalt med MasterCard eller VISA Electron

MASTERCARD ELLER VISA ELECTRON RESERVATION

Det internationale system omkring MasterCard og VISA Electron er bygget sådan op, at allerede ved bestilling af en ordre, reserveres pengene på kortholders konto.
Denne reservation har desværre den bagside at såfremt ordren ikke gennemføres hænger den ved i 28 bankdage og kan IKKE fjernes af andre end kortholders bank. Reservationen udløber automatisk efter 28 bankdage.
De penge som er reserveret er udelukkende i bankens varetægt og vi har INGEN råderet eller adgang til dem.
I Danmark er det kun Danske Bank og Nordea der har en fast procedure for ophævelse af disse reservationer.
Alle andre pengeinstitutter har ingen mulighed for at ophæve reservationen. Der er derfor intet andet at gøre end at tale med sin personlige bankrådgiver, eller vente på de 28 dage er gået.
https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercard

Logo

Loading...

{ "applinks": { "apps": [], "details": [ { "appID": "8Y328H7L85.com.product.Eatonline", "paths": ["*"] } ] } }