Vi lægger stor vægt på, at alle vores kunder er tilfredse, når de har benyttet vores hjemmeside.
Vi ved, at tilfredse kunder er en god forretning, og bestræber os hver dag på at finde de rette løsninger i samarbejde med vores medlem-restauranter.
Du kan vælge at chatte med os ved at klikke på 'Chat' rubrikken placeret i højre side nederst i internet-browserens vindue.
Du kan også finde os på Facebook, hvor vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.
Du kan udfylde nedenstående formular for at sende os en e-mail.
Vi fanges på telefon +45 32 100 900
Vi lægger stor vægt på, at alle vores kunder er tilfredse, når de har benyttet vores hjemmeside.
Vi ved, at tilfredse kunder er en god forretning, og bestræber os hver dag på at finde de rette løsninger i samarbejde med vores medlem-restauranter.
Du kan kontakte kundeservice på følgende måder:
Kontakt os på chat
Du kan vælge at chatte med os ved at klikke på 'Chat' rubrikken placeret i højre side nederst i internet-browserens vindue.
Kontakt os på Facebook
Du kan også finde os på Facebook, hvor vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.
Kontakt os via e-mail
Du kan udfylde nedenstående formular for at sende os en e-mail.
Ring til os
Vi fanges på telefon 32 100 900
Vigtig info vedr. betaling med MasterCard eller VISA Electron og som IKKE blev gennemført!!!
Det internationale system omkring MasterCard og VISA Electron er bygget sådan op, at allerede ved bestilling af en ordre, reserveres pengene på kortholders konto.
Denne reservation har desværre den bagside at såfremt ordren ikke gennemføres hænger den ved i 28 bankdage og kan IKKE fjernes af andre end kortholders bank. Reservationen udløber automatisk efter 28 bankdage.
De penge som er reserveret er udelukkende i bankens varetægt og vi har INGEN råderet eller adgang til dem.
I Danmark er det kun Danske Bank og Nordea der har en fast procedure for ophævelse af disse reservationer.
Alle andre pengeinstitutter har ingen mulighed for at ophæve reservationen. Der er derfor intet andet at gøre end at tale med sin personlige bankrådgiver, eller vente på de 28 dage er gået.
https://www.emaerket.dk/forbruger/tips-guides-og-gode-raad/reservation-paa-mastercardlæs mere her
Loading...